sdsadf

acinali sme od nuly modelovanim vlastneho modelu ludskeho tela. Kazdu kost, kazdu slachu, zilku ci iny organ sme museli vymodelovat v 3D. V druhom kroku prislo namapovanie textury na organ. Nasledne sme rucne pokreslili povrch textury tak aby vysledny vizual zodpovedal danemu organu.acinali sme od nuly modelovanim vlastneho modelu ludskeho tela. Kazdu kost, kazdu slachu, zilku ci iny organ sme museli vymodelovat v 3D. V druhom kroku prislo namapovanie textury na organ. Nasledne sme rucne pokreslili povrch textury tak aby vysledny vizual zodpovedal danemu organu. Neskor narad prisla optimalizacia a zaclenenie do systemu. Aby toho nebolo dost bolo nutne kazdy organ zaradit do hierarchie, pridat nazov a popis.
Este ma napadlo ze by sme mali popisat tu nasu pracu by ludia mali predstavu Neskor narad prisla optimalizacia a zaclenenie do systemu. Aby toho nebolo dost bolo nutne kazdy organ zaradit do hierarchie, pridat nazov a popis.
Este ma napadlo ze by sme mali popisat tu nasu pracu by ludia mali predstavu